ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ДЕКЛАРИРАНИ ДАННИ
|
ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛУГАТА - 2071 /на основание чл.16, ал.1 от Наредба за административното обслужване/ |
ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ДЕКЛАРИРАНИ ДАННИ
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл.110, ал.1, т.12, във връзка с чл.14 и чл.54 от Закон за местните данъци и такси;
- Раздел І, Приложение № 2 към Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Благоевград.
Административната услуга се предоставя от:
Дирекция "Местни данъци и такси"
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Центъра за адмиистративно обслужване
Адрес: община Благоевград, гр.Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 1, на І етаж /партер/ в сградата на община Благоевград.
Ел. поща: delomdt@blagoevgrad.bg
Тел.за връзка: 073/ 86 77 12; 073/ 86 77 16; 073 86 77 09 – Деловодство;
Работно време: от 8:00 до 18:00 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец - изтегли от тук
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за адмиистративно обслужване;
- Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Дирекция „Местни данъци и такси”;
- Проверка на базите данни;
- Издаване на удостоверението;
- Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за адмиистративно обслужване по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
- Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
- Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: www.blagoevgrad.bg
- Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за адмиистративно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за адмиистративно обслужване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
♦като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
♦като вътрешна куриерска пратка;
♦като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- До промяна в обстоятелствата.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 5 /пет / лева – обикновена услуга;
- 10 /десет / лева – експресна услуга;
Начин на плащане:
- На гише „Каса“ в Центъра за адмиистративно обслужване.
- По банкова сметка:
IBAN: BG 87 SOMB 9130 84 13725344
BIC: SOMBBGSF
Банка: ОБЩИНСКА БАНКА АД - ФЦ БЛАГОЕВГРАД.
Кодът за вида плащане е: 448007.
Срок на изпълнение:
- 7 дни – обикновена услуга;
- 1 ден – експресна услуга;
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
- Кмет на община Благоевград.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
- Кмет на община Благоевград.
Ред и срок за обжалване:
- Редът и сроковете за обжалване са регламентирани в чл. 92 - чл. 97 от ДОПК.