ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСТОЯЩ АДРЕС СЛЕД ПОДАВАНЕ НА АДРЕСНА КАРТА ЗА ЗАЯВЯВАНЕ ИЛИ ЗА ПРОМЯНА НА НАСТОЯЩ АДРЕС
|
ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛУГАТА - 2107
/на основание чл.16, ал.1 от Наредба за
административното обслужване/
|
ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА НАСТОЯЩ АДРЕС СЛЕД ПОДАВАНЕ НА АДРЕСНА КАРТА ЗА ЗАЯВЯВАНЕ ИЛИ ЗА ПРОМЯНА НА НАСТОЯЩ АДРЕС
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 96; чл. 99 от Закона за гражданска регистрация;
- чл. 110, ал. 1, т. 8 от Закон за местните данъци и такси;
- чл. 138, ал.2 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.);
- т.13.6, Раздел VІ, съгласно Приложение № 1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Благоевград.
Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Гражданско състояние и регистрация“
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите
Адрес: община Благоевград, гр.Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 1, на І етаж /партер/ в сградата на община Благоевград.
Ел. поща: gsrblg@blagoevgrad.bg
Тел.за връзка: 073/ 884428 – Отдел „Гражданско състояние и регистрация“;
Работно време: от 8:00 до 18:00 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец - изтегли от тук
- Декларация по чл. 92, ал. 3 от ЗГР - изтегли от тук
- Декларация по чл. 92, ал. 6 от ЗГР - изтегли от тук
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик, чрез декларация по образец, подадена лично пред органа, или с нотариална заверка на подписа; /по чл.92,ал.3 от ЗГР/
- Писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично или с нотариална заверка на подписа, когато собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство; /по чл.92,ал.6 от ЗГР/
- Документ за собственост;
- Документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
- Други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
- Копие на настанителна заповед – за ползвателите на общинско жилище (по служебен път).
- Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Гражданско състояние и регистрация“;
- Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК);
- Изготвяне на удостоверението;
- Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
- Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
- Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: www.blagoevgrad.bg
- Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 3 /три/ лева – обикновена услуга;
- 5 /пет/ лева – бърза услуга;
- 10 /десет/ лева – експресна услуга;
Начин на плащане:
- На гише „Каса“ в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- По банкова сметка:
Кодът за вида плащане е: 448007.
Срок на изпълнение:
- 7 дни – обикновена услуга;
- 3 дни – бърза услуга;
- 1 ден – експресна услуга;
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
- Кмет на община Благоевград.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
- Кмет на община Благоевград.
Ред и срок за обжалване:
- Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.