ЗА РЕГИСТРИРАНЕ НА АДРЕСНА КАРТА И ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС
|
ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛУГАТА
/на основание чл.16, ал.1 от Наредба за
административното обслужване/
|
ЗА РЕГИСТРИРАНЕ НА АДРЕСНА КАРТА И ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ПОСТОЯНЕН АДРЕС
Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Гражданско състояние и регистрация“
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите
Адрес: община Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 1, на І етаж /партер/ в сградата на община Благоевград.
Ел. поща: gsrblg@blagoevgrad.bg
Тел.за връзка: 073/ 884428 – Отдел „Гражданско състояние и регистрация“;
Работно време: от 8:00 до 18:00 часа без прекъсване
Необходими документи:
- Лична карта или изрично пълномощно за смяна на адрес.
- Документ за собственост.
- Декларация по чл. 92, ал. 3 от ЗГР - изтегли от тук
- Декларация по чл. 92, ал. 6 от ЗГР - изтегли от тук
- Бланка по образец:
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Отдел „Гражданско състояние и регистрация“;
- Проверка в локалната и национална информационна система по гражданска регистрация, в регистъра за населението, в регистъра за граждански брак и в личните регистрационни картони (ЛРК);
- Изготвяне на удостоверението;
- Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите, с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Валидно до промяна в данните, въз основа на които е издадено и съдържа, освен ако в специален закон не е определен по-кратък срок на действие на акта.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 2 /два/ лева – обикновена услуга;
Начин на плащане:
- На гише „Каса“ в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- По банкова сметка:
Кодът за вида плащане е: 448007.
Срок на изпълнение:
- веднага;
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
- Кмет на община Благоевград.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
- Кмет на община Благоевград.
Ред и срок за обжалване:
- Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
Забележка: