ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ДЪЛЖИМ И ПЛАТЕН ДАНЪК ВЪРХУ НАСЛЕДСТВО
|
ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛУГАТА - 2091 /на основание чл.16, ал.1 от Наредба за административното обслужване/ |
ИЗДАВАНЕ НА УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА ДЪЛЖИМ И ПЛАТЕН ДАНЪК ВЪРХУ НАСЛЕДСТВО
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 41, във връзка с; чл. 29, ал. 1 от Закон за местните данъци и такси;
- т.17.4 от Приложение №3 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Благоевград.
Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Местни данъци и такси”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите
Адрес: община Благоевград, гр.Благоевград, пл. „Георги Измирлиев” № 1, на І етаж /партер/ в сградата на община Благоевград.
Ел. поща: delomdt@blagoevgrad.bg
Тел.за връзка: 073/ 86 77 12; 073/ 86 77 16; 073 86 77 09 – Деловодство;
Работно време: от 8:00 до 18:00 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец - изтегли от тук
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
- Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
- Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката в Дирекция „Местни данъци и такси”;
- Проверка на базите данни;
- Издаване на удостоверението;
- Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
- Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
-
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: www.blagoevgrad.bg
- Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по факс: 073/ 88 44 51;
- по електронен път на електронен адрес: delomdt@blagoevgrad.bg, подписано с електронен подпис;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
♦като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
♦като вътрешна куриерска пратка;
♦като международна препоръчана пощенска пратка;
♦ по електронен път на електронен адрес;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- До промяна в обстоятелствата.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- Безплатно.
Срок на изпълнение:
- 7 дни;
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
- Кмет на община Благоевград.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
- Кмет на община Благоевград.
Ред и срок за обжалване:
- Редът и сроковете за обжалване са регламентирани в чл.92 - чл.97 от ДОПК.
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД.