Специален автомобил рекламира в Благоевград „София и Югозападен регион кандидат за Европейска столица на културата“

news-single-main-image
icon

Специален автомобил рекламира в Благоевград „София и Югозападен регион кандидат за Европейска столица на културата“

Специален бриндиран автомобил рекламира из улиците на Благоевград  проекта „София и Югозападен регион кандидат за Европейска столица на културата“ .  Проектът се намира във втори етап, до който са допуснати още градовете Пловдив, Варна и Велико Търново.

 Под формата на рекламни материали бяха представени и  трите основни теми. Те са под  наслов „Минало несвършено“, „Сегашно продължително“  и  „Бъдеще предварително“.  Работният екип, който днес се срещна с благоевградчани, сподели, че местното население се вълнува от развитието на града и е особено удовлетворено от редицата културни събития, състояли се през последните три години. Предложенията са за повече инициативи на открито.

Инициативата „Европейска столица на културата” е едно от най-престижните и популярни европейски културни събития и е замислена с цел да допринесе за сближаването на европейските народи. Кой ще остане да се бори за Европейска столица ще стане ясно на 5 септември, когато всички кандидати ще защитават концепциите си пред  международно жури в Министерство на културата. 

Сподели: